czwartek, 23 lipca 2015

Dietetyczny Deser Tiramisu

Kolejny "odchudzony deser" na lato, który znalazłam  w internecie.  Muszę przyznać, ze zaskoczył mnie smakiem, nie bardzo przypomina mi on tiramisu ale  na swój sposób jest bardzo smaczny.  









Składniki na dwa pucharki:
3 jajka
350 ml gęsty jogurt naturalny
2 łyżki ksylitolu
gorzkie kakao do posypania 
kilka kropel aromatu migdałowego




Wykonanie:
Żółtka ubijamy z ksylitolem do uzyskania jasnej lekkiej masy. Następnie dodajemy jogurt i aromat. Wszystko razem mieszamy i przelewamy do pucharków. Całość dekorujemy używając gorzkie  kakao. Deser wykładamy na kilka godzin do lodówki, zimny smakuje najlepiej. Smacznego. 




21 komentarzy:

  1. Wydaje się bardzo prosty do zrobienia i chyba się na niego skuszę :) Pozdrawiam! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy deser. Jestem ciekawa smaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być pyszny:) trochę jak kogel mogel, bo ma surowe żółtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super taki zmodyfikowany przepis na tiramisu. Musi być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity sposób na lekki deserek, jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dietetyczne tiramisu - brzmi bardzo zachecająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na lekki deser letnią porą:) Ciekawa jestem jak smakuje skoro mówisz że nie bardzo przypomina tiramisu? Ale pewnie jeszcze lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na inną wersję tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odchudzony deser - takie sformułowanie powinno być w ogóle zakazane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm... uwielbiam takie desery i wcale nie muszą być "odchudzone" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zdrowsze to ja zawsze chętnie się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepysznie :) Chętnie taki sobie przygotuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny przepis na odchudzony deser :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią przetestuję przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny deser i pęknie wygląda w pucharkach.

    OdpowiedzUsuń
  16. przypomina czy nie - patrząc na składniki i wykonanie na pewno bym jadła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentuje się smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń